Інтернет-магазин LifeFLUX цінує своїх покупців. Тому кожен випадок обміну/повернення ми розглядаємо індивідуально. Нижче описані основна інформація про те, як можна зробити обмін/повернення в нашому магазині.
Шановний Покупець, за Вашим зверненням приймемо всі заходи для якнайшвидшого вирішення Вашого питання!
Умови обміну та повернення товару у відповідності з чинним законодавством України.
1. Обмін/Повернення товару здійснюється за умови:
- з моменту покупки пройшло не більше 14 днів*, не рахуючи дня покупки
- товар не має ознак використання, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів одноразової (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася; збережено його товарний вид і всі споживчі властивості
2. Обмін/Повернення товару належної якості:
- Якщо характеристики товару не підійшли, ви можете повернути товар за рахунок Покупця протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. У нас якісне обслуговування і докладний опис. Прохання уважно читати всі і уточнювати у менеджера всі питання. Є можливість повторного відправлення фото зі складу.
2. Повернення відправляється на відділення «Нової Пошти» (менеджер уточнить номер).
3. Доставка оплачується Покупцем (вами) при відправленні. За винятком випадків допущеної помилки менеджером магазину. Якщо помилка допущена менеджером магазину, оплата доставки здійснюється за рахунок Продавця.
2.1. Строки і порядок повернення:
- Ми отримуємо товар, оглядаємо його до 3-х днів.
- Якщо в товарі виробничий шлюб або ми відправили не той товар, ми повертаємо грошову вартість і суму доставки протягом 3-х днів зручним для вас способом (на рахунок або банківську карту).
- Якщо ви просто хочете повернути/замінити товар або вам не підійшли зазначені на сайті характеристики, доставка повернення здійснюється за рахунок Покупця.
- При заміні товару, затвердивши на які міняємо, ми відправляємо заміну протягом 3-х днів після завершення перевірки повернення. Доставка за рахунок Покупця.
- Повернення коштів відбувається на протязі 3-х днів після перевірки товару повернення, на картку клієнта Visa/Master Card.
3. Обмін/Повернення товару неналежної якості:
- Зв'яжіться з нами зручним способом (телефон, пошта, будь-месенджер) і відправте фото/відео, що не так з товаром, на цей номер телефону +38(095) 508-37-62 або електронну пошту fluxblog.ua@gmail.com
- Якщо немає можливості відправити фото/відео, надсилайте товар на 96 відділення Нової Пошти р. Київ (доставка за рахунок Відправника).
- Компанія LifeFLUX перевіряє товар і робить висновок протягом 3-х робочих днів. Після цього ми зв'язуємося з вами і обговорюємо наші подальші дії. Зверніть увагу на товари в списку нижче, які обміну/поверненню не підлягають. Якщо надісланий Вами товар поверненню не підлягає, ми будемо змушені відправити його назад за ваш рахунок.
- Якщо це виробничий шлюб або помилка менеджера – проводиться заміна товару або повернення грошей протягом 3-х день після перевірки. Оплата нової відправки товару і компенсація за доставку повернення – за рахунок магазину.
4. Товари, що не підлягають поверненню і обміну:
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.
Товари, що не підлягають поверненню і обміну
Непродовольчі товари:
– корсетні товари (корсети, боді, бюстгальтери);
– парфумерно-косметичні вироби, товари в аерозольній упаковці;
– перо-пухові вироби (крім пуховиків);
– дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні;
– рукавички, рукавиці;
– білизна натільна (спідня білизна, купальники, нічні сорочки);
– предмети особистої гігієни (бритви, зубні щітки, гребінці, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся, беруші і інші аналогічні товари);
– інструменти для манікюру і педикюру;
– ювелірні вироби з дорогоцінних металів, вироби з бурштину;
– тканини, тюлегардинні і мереживні полотна;
– панчішно-шкарпеткові вироби;
– білизна постільна;
– товари для немовлят.
Важливо:
- Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність і якість, а також відмовити в поверненні в разі пошкодження, наявності ознак користування товару.
- Посилки на повернення, надіслані післяплатою не забираються, вони будуть відправлені назад.
- Если Покупатель не забрал или не пришел на почту за получением посылки, стоимость двух доставок (в обе стороны) за эту посылку, будет учитываться при следующих покупках Покупателя на всех Интернет-площадках, где представлен наш магазин. Это правило действует без озвученной Покупателем причины, почему он не может прийти за посылкой, или, когда Покупатель не выходит на связь.
- Если у Покупателя не получается забрать посылку, то он может попросить другого человека прийти за ней на отделение почты (это касается служб Новая Почта и Джастин). Представитель Получателя называет номер посылки, а Получателю нужно будет продиктовать номер из смс-сообщения от почты.
- Покупатель всегда может обратиться к нашему менеджеру и всего за несколько минут изменить данные получателя на другого, который сможет забрать посылку. Данная услуга доступна 1 раз.
Любые другие вопросы оговариваются! Вы всегда можете связаться с нами.
Мы очень рады общению, предложениям и заказам! 🙂
Зв'язатися з нами:
Ігор: +38(067) 352-05-02
Маргарита: +38(095) 508-37-62
E-mail: fluxblog.ua@gmail.com
Київ, вул. Ганни Ахматової, 46
ПН – НД 08:00 – 21:00
Самовивіз за домовленістю